donderdag 25 november 2010

Kerstverlichting





Heerlijk het is bijna december, tijd voor "KERSTVERLICHTING" en kaarsjes.

Het bleef natuurlijk niet bij alleen een vaas kopen bij de Aktion.

Ik heb ook nieuwe kussen hoesjes gekocht en kerst verlichting en kaarsjes :).

Man lief had zaterdag een nieuwe tafel/kist voor mij in elkaar getimmerd.
Deze had ik laatst ergens gezien alleen dan kleiner, dus Edwin even lief aangekeken of hij dit voor mij wilde maken maar dan iets groter. En toen ik zaterdag thuis kwam stond er een verassing in de kamer, een nieuwe tafel. Bedankt lieverd ben er heel blij mee. Hier kan ik mooi mijn kleden in leggen die ik altijd op de bank leg om deze te beschermen tegen katten en honden haren enz. Hij is nog niet helemaal af, misschien verf ik hem wel wit of alleen de boven kant. En aan de zijkant willen we nog een handvat in de vorm van een touw maken.

Afgelopen zondag zijn we nog even naar de open dag geweest van Brocaatje at Home. http://brocaatje.blogspot.com/
Ze had haar winkeltje en huis helemaal omgetoverd in kerst sfeer, zag er allemaal heel erg gezellig uit. Het waren hele aardig en gast vrije mensen. Daar heb ik een heel mooi sfeer licht gekocht.

Dit alles gaf aanleiding om het 1 en ander te veranderen in huis.
Ben super blij met het resultaat, een klein beetje kerst.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden???????????????????

1 opmerking:

  1. Helemaal leuk !!! en je tafel...wauwwww.....leuk leuk !!!...en nu slapen.....truste Ria....

    BeantwoordenVerwijderen