maandag 31 januari 2011

nieuw






Heb afgelopen week even een paar foto's genomen van wat nieuwe ding in huis.
Op de sitetabel staat een heel leuk draad mandje die ik bij Tierlantijn Brocante http://wittehuisjes.blogspot.com/ heb gekocht.


Met kerst had ik er kerstballen en engeltjes in.

Ik vond bij de kringloop een heel leuk potje met roze roosjes, die heb ik gevuld met hyacinten.

En die staat nu in het mandje, staat leuk al zeg ik het zelf.


Er naast staat een nieuw lampje gekocht bij de blokker. Omdat de katten een lamp kapot hadden gegooid had ik een goed excuus om een nieuwe te kopen :)


Verder staan er drie windlichten die ik al had, maar nu bij elkaar heb gezet, ben gek op kaarsjes.

Onder op de sitetabel staat een nieuwe flessenmand, heb ik gekocht bij een leuk winkeltje in Surhuisterveen. Een stapeltje oude boeken die ik wat op gepimt heb met etiketten en kant.

En nog een groot windlicht die ik afgelopen winter op de kerstfair van Brocaatje at Home heb gekocht http://brocaatje.blogspot.com/.


Ben helemaal blij met het eindresultaat.

Iedereen een hele fijne week toegewenst



Groetjes Wendy

5 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een erg leuk mandje Wendy......leuk leuk en die mand met flessen ook ! staat leuk zo op de site table.......en je hond ligt er wel wat ongezellig bij...voortaan even zijn voorkant ipv de achterkant....hahahhahah!! truste...slaap lekker.....xxx,,,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen heb je gedaan.
    Het draadmandje kun je inderdaad voor allerlei verschillende doeleinden gebruiken.
    Het potje met hyacinten er in staat ook grappig

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat erg leuk, vooral het draadmandje met de bolletjes erin.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een prachtige nieuwe spulletjes Wendy. Dat draadmandje is echt mooi met de voorjaarsbloeiers en mooi een paar windlichten bij elkaar, staat zo gezellig als de kaarsjes branden. Je heb er een sfeervol hoekje van gemaakt.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh wat een mooie dingen allemaal! dat draadmandje is echt super!! wat heerlijk hé zo lekker decoreren met je spulletjes daar kan ik ook enorm van genieten!
    fijn windjewaaiweekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen