dinsdag 26 oktober 2010

boeken











Zo af en toe moet je je zelf een beetje verwennen vind ik zelf, hi hi.

Nou weet ik daar wel raad mee, shoppen is mijn hobby :)

Ben gek op leuke woontijdschiften en boeken, maar ook hobbyboeken vind ik geweldig.

Daar kan ik echt uren in bladeren,inspiratie op doen en mee weg dromen.

Drie week geleden kocht ik via Internet, bij Your Soap http://www.yourzoap.nl/index1.html?lang=nl&gclid=CJHvkuilsZ8CFY1n4wodHW8aJA het boek Elines Huis van Eline Pellinkhof.

Echt een heel mooi boek, een aanrader voor de crea bea's onder ons.

Afgelopen week heb ik nog een paar leuke boeken gekocht, zie foto's ze zijn helemaal geweldig.

De komende week heb ik dus genoeg te lezen en te dromen en te knutselen.



Wens iedereen een fijne week, ga weer even bladeren, groetjes van mij

3 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy
    Toevallig heb ik naar het boek Elines Huis zitten kijken op internet. Ik twijfelde maar nu jij zegt dat het een mooi boek is, ga ik het toch maar aanschaffen.
    Bedankt voor de tip.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. boeken, daar ben ik dol op....een boekenwinkel loop ik altijd in, een abonnement bij de Bieb is niks voor mij, ik wil ze HEBBEN!:)
    Mijn verzameling woonboeken begint 'n al behoorlijke vorm aan te nemen.....kan ze blijven aaien ;)!

    Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken!

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke boeken....!
    dat wordt weer inkijken, bladeren,en genieten.

    Jantsje

    BeantwoordenVerwijderen