vrijdag 25 februari 2011

Nieuwe aanwinsten






Hallo Allemaal,

Heerlijk weekje achter de rug, ook met een kleine teleurstelling. Maar dat mag de pret niet drukken.

Edwin moest de afgelopen twee maanden elke week 2,5 dag naar Oss in Brabant, voor zijn werk. Hij verbleef dan twee nachten in een hotel :( niks aan zo alleen.
Afgelopen week was de laatste keer en ik ben lekker mee geweest.
Dinsdag zijn we om Half 6 s'morgens die kant op gereden (gaaaaaaaaaaap).

We zijn eerst naar het hotel gegaan, alles neer gezet en toen heb ik edwin naar het werk gebracht. Toen ben ik terug gegaan naar het hotel en ben nog lekker even in bed gekropen. Even bij komen, daarna lekker in bad. Vind ik helemaal geweldig want wij hebben thuis geen bad.

S'middags ben ik lekker de stad in gegaan, op ontdekkingstocht in Oss.
Het is een mega groot centrum, met leuke winkels.
Ontdekte een heel leuk winkeltje in een zijstraatje. Zo'n winkel waar je helemaal gek word(ik dan) overal waar je kijkt staan leuke dingen. Help zo'n winkel wil ik ook.
Super aardige eigenaresse tijdje mee staan praten, heb er een heel leuk Maria beeldje gekocht. Vandaag gelijk een leuk plekje voor gezocht en op de foto gezet.
Mis alleen nog een mooie rozen krans, maar weer op zoek.

De volgende dag ben ik naar een thermen geweest, man lief aan het werk en mevrouw lekker ontspannen. Ha ha wat wil je nog meer. Ben lekker in de sauna geweest lekker wezen bubbelen,hydrajet massage,rug en voet scrub en als laatste met mijn voetjes tussen de visjes. Die gingen aan mijn voeten knabbelen, dat was een geweldige ervaring. Het kriebelde en na die tijd heb je heerlijk zachte voetjes.
Lekker uit eten geweest met z'n tweetjes,wezen bowlen en poelen.

Kort om we hebben er lekker van genoten de afgelopen dagen.

Vandaag ben ik nog even naar de Handwerk beurs geweest in Zwolle.
Had er heel veel zin in, vorig jaar kon ik niet heen omdat we toen op wintersport waren. Ik kwam binnen en de moed zonk me direct in de schoenen wat een drukte.
Overal stonden rijen mensen, bij de wc, bij de kraampjes bij het restaurant echt niet normaal. Dit vond ik erg jammer want je kon niet rustig bij de kraampjes rond neuzen.
Uiteindelijk heb ik een leuk patroon gekocht met wat stofjes en een Tilda boek en toen gauw weer naar huis.

Zo nu zij jullie weer helemaal op de hoogte wat een verhaal he.
Fijn weekeind allemaal.

liefs wendy

9 opmerkingen:

  1. ooo... wat klinkt dat allemaal heerlijk zeg!! Even lekker tijd voor jezelf en voor jullie samen.
    Dat Tild aboek heb ik ook (en alle andere Tilda boeken ;-)) Super is die. De nieuwste is net uit ;-)
    Mooi beeld heb je gekocht en wat staat hij mooi in de lantaarn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk weekje. Leuke dingen heb je gekocht. Morgen ga ik naar de handwerkbeurs en ik hoop inderdaad dat het niet zo druk is. Ben benieuwd.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je had dus een paar heerlijke dagen en ja Oss is echt heel gezellig om daar een poosje door te brengen.
    De handwerkbeurs laat ik maar aan me voorbij gaan. Prachtig maria beeldje heb je gekocht.
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke tijd zo voor je ..mooi dat boek !! fijne dag meis...ik ga werken.......liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mm wat heerlijk zo een paar daagjes weg...daar droom ik ook van...
    handwerkbeurs??wist ik niets van...jammer dat het zo druk was..maar wel een super leuk boek
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo te lezen heb jij wel genoten daar in Oss.

    wist ook niet dat er een beurs was, van ons af niet zo ver weg.

    groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk weekje heb je achter de rug.
    Je Mariabeeld is werkelijk beeldschoon.
    Helemaal in de JD stijl.
    Mooi gedecoreerd hoor, met het oude bijbeltje.

    Fijn week-end nog.

    Groeten, Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt als een heerlijk weekje.
    Ik ben 1x in Oss geweest maar dat was alleen om over te stappen van de trein in de bus. De volgende keer als ik daar in de buurt ben ga ik toch ook het centrum maar eens verkennen.
    Ha dat met die visjes dat wil ik ook, ik heb het een keer om tv gezien, het lijkt me helemaal geweldig.
    Hij is mooi je maria, toevallig heb ik bij Eleonore een rozenkrans gekocht ze heeft er diversen.
    Geniet nog maar even na.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wendy, dat klinkt als een zalige week!!
    En ben je toch nog bij je mannetje geweest. Bedankt voor je leuke reactie, ik zou voor het boek gaan. Al heb je net een ander leuk boek gekocht. Was hier nog geen volger, nu dus wel. Gezellige blog!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen