donderdag 24 maart 2011

Parijs





Parijs, zucht wat een stad........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Afgelopen weekeind zijn we naar Parijs geweest.
Wat een geweldige stad echt ongelofelijk.
Het weekeind was echt te kort, we hebben veel gezien.
Maar nog lang niet alles, maar dat geeft ons een goed
excuus om nog eens te gaan. En dat gaan we zeker doen.

Zonder tom tom was het wel even zoeken en rond rijden,
maar uiteindelijk hebben we het hotel gevonden.
Het lag lekker centraal, en was een klein knus hotel.
De metro was om de hoek, en die bracht ons naar alle
mooie plekjes in Parijs.

Zaterdag was het niet heel erg mooi weer stond een koud windje.
Dat mocht de pret niet drukken, we hebben heel wat km afgelegd.
Maar zondag scheen de zon toen we opstonden, het was prachtig weer.
Voor we op pad gingen moesten we eerst nog even langs de auto.
Edwin moest namelijk nog even wat ophalen een verrassing voor mij.
Hij haalde een tas uit de auto en zei dat ik de verrassing pas onder
de Eifel toren kreeg. HMmmmmmmmmmmmmm.........................


Toen we daar waren moest ik mijn ogen dicht doen en omgekeerd op een bankje
gaan zitten. Onder tussen was hij achter mijn rug bezig met de verrassing.
Oke draai je maar om zei hij uiteindelijk........................
En wat denk je lag hij op zijn knieen met in zijn hand een grote tros met hartjes
ballonnen. Met daar aan een lang lint en er kwam langzaam tevoorschijn..........
Wendy wil je met me trouwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een geweldige vent heb ik toch, super romantisch.
Ben hem om de nek gevlogen en heb natuurlijk ja gezegd.
Alle mensen die daar liepen klapten en maakte foto's.
Echt super leuk, was helemaal overdonderd.
De bedoeling is om volgend jaar zomer te gaan trouwen.

Kortom een weekeind om nooit meer te vergeten.

Veel Liefs Wendy

2 opmerkingen:

  1. Geweldig romantisch en dat in zo'n romantische stad, gefeliciteerd Wendy!!

    Fijn weekend
    Groetjes MMichelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou geweldig nieuws !! leuk ....en dan in Parijs....hoe romantisch.......fijn weekend....liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen