vrijdag 15 april 2011

Pakje





Hallo Allemaal,

Het pakje van Yolanda is aangekomen!!!!!!!!!!!!
Super spannend, het zat goed ingepakt in twee dozen en kranten en plastic.

En toen ik die open had kwamen er allemaal pakjes uit, mooi in gepakt.
Yolanda heeft me heel erg verwend, dikke kus daar voor en heel erg bedankt.

Er zat een hele mooie witte schaal in, een doorzichtige kip met paaseieren(hmmmm),
een prachtige paas kaart,servetten met een kip er op van Jet,nog een hele leuke kip van steen, kwarteleitjes en nog wat leuke plaatjes. Echt helemaal toppie!!!!!!!!!!
Mijn Pasen kan niet meer stuk.

Een aantal dingen hebben al een mooie plek gekregen, de paaseitjes smaken erg lekker voor de rest moet ik nog even een plekje zoeken. Daar heb ik de afgelopen dagen helaas nog geen tijd voor gehad. Maar heb nu een lekker lang weekeind dus gaat helemaal goed komen.

Hoop dat het weer zo lekker blijft als vandaag!!!!!!!!!!!
Ben lekker aan het fr�belen vandaag, even wat kaartjes gemaakt voor jarigen.
Heerlijk zon dagje.

O ja vraagje zijn er misschien mensen die een leuk idee hebben voor een cadeau voor een hele lieve vriendin van me die 50 word. Ze wil graag geld hebben, dat vind ik prima maar wel een beetje saai dus nu prakke denk ik me suf hoe ik dit nu even leuk en origineel kan geven. Alle ideetjes zijn welkom.

Wens iedereen een fijn en zonnig weekeind toe.

lieve groetjes Wendy

3 opmerkingen:

  1. Ziet er toppie uit,gaaf dat je hebt gewonnen,veel plezier ermee,fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kaart met dat meisje en de lelie !! geweldig.....ook ik heb net een pakketje uitgepakt van Yolanda....zo leuk allemaal...had ik gekocht bij haar !! ...dit is ook erg leuk !! fijn weeekend...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige spulletjes heb je gewonnen!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen