maandag 2 mei 2011

Luiken






Hallo Allemaal,

Iedereen weer een beetje bij gekomen van het mooie gezellige weekeind?
Ik wel heb heerlijk genoten van het mooie weer en al het feest gedruis.

Heb twee leuke luiken op de kop getikt, en deze op mijn sidetable gezet.
Bij Leenbakker liep ik tegen leuke letters HOME aan. Het hartje wat er aanhangt
heb ik laatst van mijn vriendin gekregen. En de lantaarn met Maria beeld er in
stond er al. Ben nog niet helemaal tevreden zoals het nu staat maar denk maak alvast wat foto's.

Heb ook nog wat foto's gemaakt van mijn plankje in de gang.
Deze heb ik hele tijd geleden eens bij de kringloop gevonden.
Verfje er op haakjes er aan en zie het resultaat.
Had vrijdag wat fluitenkruid geplukt en in een klein hang vaasje gedaan.
Ook hangt er een leuke zelf gemaakte kaart van Irma van Allemaal kleurtjes.
Vind hem echt heel mooi, bedankt Irma.
En een lijstje met een vlinder er in deze hing vroeger bij ons thuis in de gang.
Op de plank staat de trouwfoto van mijn ouders, een oude lijst.
En wat beelden die me dierbaar zijn.
Er hangt helaas een te grote lamp in de gang die wat voor het plankje hangt.
Dit moet nog eens anders.

Wens iedereen een hele fijne week toe.

lieve groetjes wendy

5 opmerkingen:

  1. Heej Wendy wat een mooie foto's je bent heerlijk bezig geweest en je luiken WAUW!!!!daar houd ik van, mijn pc laat mij wat in de steek, dus loop heeeeel erg achter met mail maar ik heb je lieve mailtje ontvangen en ohhhh schaam mij nog steeds heeeeel erg maar wilden het niet laten zitten.
    Heerlijk he dat warme weer en dat gerommel in en om het huis ja daar weten wij woonfreaks wel raad mee he, geniet van je nieuwe aanwinsten het staat super, groetjes irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Wendy,

    Ziet er leuk uit allemaal. Mooi die luiken, houd ik ook zo van. Geniet ervan!
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er super gezellig bij je uit zeg! en wat een mooie luiken!
    echt even genieten bij jou hoor!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat prachtige allemaal zo bij elkaar. Erg leuk die letters home en die luiken zijn ook super!
    Fijne dag
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! De letters 'home' vind ik erg mooi, heb ze helaas vanmorgen niet gezien...

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen