maandag 8 augustus 2011

gladiolen





Hallo Allemaal,

In het voorjaar heb ik gladiolen bolletjes gepoot.
En ondanks de slechte zomer staan ze nu vol op in bloei.
Ze zijn heel mooi alleen jammer dat ik nu niet van af de tuinstoel
van ze kan genieten. Omdat het gister en vanmorgen zo waaide waren er
twee af geknapt, zonde om te laten liggen. Dus ik heb ze mee naar binnen
genomen en in een fles gezet. Kan ik er toch nog van genieten van uit
mijn luie stoel.

Wens iedereen een fijne week toe.
Lieve groetjes van mij



2 opmerkingen:

  1. Wow ik ben echt heel slecht met bollen en vind het reuze knap dat jij zo'n mooi resultaat hebt bereikt! Prachtig!

    Groetjes,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie !!..liefs van mij....fijne week....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen