maandag 17 oktober 2011

Likje verf




Hallo Allemaal,

Wat een likje verf niet kan doen.
Het is in ieder geval goed voor je humeur.
En het geeft je weer een andere kijk op dingen.
Afgelopen weekeind is man lief begonnen om ons huis
een andere kleur te geven. Het was crème en nu word het grijs.
Dat is weer eens wat anders dachten wij. En ik moet zeggen het valt me
niks tegen. Gelukkig vinden we het beide mooi,ook al had het wat Edwin
betreft wel iets donkerder gemogen. Maar ik vind dit wel heel mooi.

De laatste tijd ben ik helaas niet zo veel op mijn eigen blog te vinden.
Ik kijk zo nu en dan wel bij jullie hoor, maar laat niet altijd een berichtje
achter. Dit alles heeft natuurlijk een reden, en ik heb lang na gedacht of ik
dat hier zou op schrijven. Heb toch besloten omdat te doen, dingen van je afschrijven
helpt zeggen ze. Ik zal het kort houden.

Mijn vriend en ik willen heel graag een baby, we zijn er al geruime tijd mee bezig maar helaas nog geen resultaat. Begin dit jaar zijn we dus in het ziekenhuis terecht gekomen voor hulp. Tot nu toe heeft ook dit nog niet het gewenste resultaat gehad. Wat natuurlijk de nodige teleurstelling met zich mee brengt.
Vandaar dat ik wat minder op blogger te vinden ben, het ontbreekt me aan tijd en soms heb ik gewoon geen puf.
Dus voor die gene die dachten waar is Wendy toch gebleven, ik ben er nog hoor!!!

Iedereen een hele fijne week.

Lieve groetjes Wendy

7 opmerkingen:

  1. dat is mooi geworden zeg ...ja verf kan veel doen ...de kleur is mooi maar ik hou zo zn zo van grijs dussss mij zegen had je hahahah fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleur erg mooi,het was ook heerlijk weer dit weekend ervoor. Ik zal je nog een foto sturen naar je email met een foto van mijn schoondochter met de oorbellen in. Ze vind ze echt heel leuk. Nog een keer bedankt. En al word het je allemaal teveel, moed houden. Ik spreek uit ervaring, bij ons is het uiteindelijk ook gelukt en we hebben 2 schitterende jongens.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. grijs is altijd mooi;)..vind IK:)!

    Enne....7 jaar duurde het voordat we onze eerste mochten krijgen....dus houdt moed!!!!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het huis echt mooi geworden.
    Voor wat Kindje betreft wens ik jullie heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg !! prachtige kleur......pffff houd moed meisss eens gaat het goedkomen....sterkte ...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt gewoon weer een nieuw huis. Mooi die grijze kleur.
    Heel veel sterkte met jullie kinderwens.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kleur,Meis,en moed houden,hoor,....xx

    BeantwoordenVerwijderen