vrijdag 18 november 2011

bruidsboeketten






Twee week geleden ben ik met 2 vriendinnen en mijn schoonmoeder en stiefmoeder, op pad geweest voor een trouwjurk.
Het was echt een super leuke middag. En ik ben goed geslaagd.
En natuurlijk heb ik die dag mijn moeder wel gemist, maar ben er van overtuigd dat ze er toch een beetje bij was. En ik weet zeker dat ze mijn jurk helemaal prachtig zou hebben gevonden.

Ik ga natuurlijk nog niet verklappen hoe de jurk er uit ziet. Dat blijft geheim tot juni 2012. Het is zo leuk om een geheimpje te hebben voor Edwin maar ook wel moeilijk om mijn mond te houden want je zit er zo vol van.
Er moeten nog veel dingen geregeld worden voor de bruiloft, die voorpret is heel leuk.Ik ben nu op internet op zoek naar bruidsboeketten. Ik wil graag een waterval als bruidsboeket. En ik kom zo veel moois tegen, dat wil ik even met jullie delen.

Iedereen een heel fijn weekeind.

Liefs van mij

10 opmerkingen:

  1. he Meis,wat een spannende/leuke tijd maken jullie door met de voorbereidingen voor jullie huwelijksdag en fantastisch dat je geslaagd bent voor een mooie jurk,ik weet hoe het is om op zulke momenten het te willen delen met je moeder en dat het gemis dan heel erg groot is,....wil je een keertje tegen de tijd van je huwelijksdag je adres aan me doormailen?Fijn weekend,meis,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan eigenlijk niet missen, maar ik vind die witte met groen wel errug mooi. Leuk he die voorpret, voor je het weet is het weer zomer!
    Fijne dag.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie tijd en al die mooien jurken maar 1 is er speciaal voor jouw
    XXXirma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wendy,

    Tip van een bloemist: als je een bewerkte jurk hebt, bijv veel gekreukte stof, pailletten, roosjes of dergelijke, neem dan een rustig boeket.
    Heb je een rustige jurk, dan kan je uitpakken met je bruidsboeket. Anders krijg je zo'n effect van to much. Er komt dan een jurk met bruidsboeket binnen waar is wendy???
    Laat jezelf ook zien bij d ebloemist, hoe lang en breed je bent. Zo krijg je echt een boeket wat bij jou past.

    Heel vele plezier met alle voorbereidingen en vergeet er niet van te genieten. Het is net zo leuk als de dag zelf!

    Liefs,

    Snap je wat ik bedoel?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heeeele leuke voorpret inderdaad!!! Er is zoveel leuks te vinden ....je hebt gelukkig nog tijd!
    Veel plezier!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja en wat gaat je boeket nou worden???...moeilijk he zo zonder je mams......ik ben toen ook met een goede vriendin gegaan...mijn moeder zat toen al in het verpleegtehuis,......en kon echt niet met me mee....weet nog zo goed hoe moeilijk ik dat vond.....even een knuffel voor jouw......xxx...liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh leuk hoor! Wat heerlijk om zo rond te struinen over het net! dat was er nog niet toen wij trouwden maar meid wat een keus zeg!!
    mooi zijn ze wel en een waterval boeket vind ik ook het mooist!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Wendy wat leuk, onze dochter gaat ook trouwen in juni 2012, en we zijn deze week ook voor een jurk gaan kijken, en hebben onze gedachten ook al over 'het' bruidsboeket laten gaan, en nu zie ik hier een paar prachtige voorbeelden...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spannend en leuk om zo met je bruiloft bezig te zijn. Dat zijn echt de leuke dingen, jurken en bruidsboeketten. Veel succes met kiezen en vooral het geheim te houden.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi hoi ... ja ik plak het muziek papier vast op het oude kapje met gelpasta.... dit krijg je bij de schilder spullen..
    Veel plezier met pimpen

    groetjes Viana

    BeantwoordenVerwijderen