zondag 1 april 2012

paasstuk





Hallo Allemaal,

Het is al weer even geleden sinds mijn laatste berichtje.
Ik heb het druk met allerlei dingen regelen voor de trouwerij.
En tussen door hebben we ook nog een ivf poging gedaan, die helaas
mislukt is. Hier moest ik weer even van bijkomen want dat gaat je
helaas niet in je koude kleren zitten.

Ben daarom ook een paar dagen thuis geweest.
Tijd genoeg dus om lekker te knutselen. Toen ik met Mylo in het park
ging wandelen waren ze aan het snoeien. Ik heb toen wat mooie takken mee
genomen. Ook Max vond dit super spannend en lekker ruiken.

Heb in twee poten wat mos en eitjes gedaan en daar boven op heb ik wat takken
gelegd. En hier boven op heb ik een kip gezet. Ik vind het super leuk geworden.
Ook heb ik een paastak gemaakt met houten vogeltjes en eitjes.

Omdat ik nog een heleboel takken over had heb ik twee paas stukjes gemaakt voor
mijn schoonmoeder en stiefmoeder. Heb takken op een mooi onderbord gelegd daar heb
ik kipjes en eitjes op gezet. Hier om heen heb ik narcis bolletjes gelegd met mos, deze zie je niet op de foto. De narcisjes heb ik pas als laatst er bij gelegd en ben vergeten om hier een foto van te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten