woensdag 28 juli 2010


Wat een klein stootje tegen een glas plaat al niet kan doen hé.
Een ongelofelijke puinhoop en de schrik flink in de benen.
Gelukkig is het verder inderdaad goed afgelopen.
Maar ik wil niet weer een glas plaat in de douche.
Iedereen bedankt voor de lieve reacties.

Heb me zelf maandag maar even getrakteerd op een mooie orchidee.
Vond dat ik dat wel verdiend had na die schrik van zondag, hi hi.
Mijn moeder was altijd gek op orchideeën, denk dat ik dat van haar overgenomen heb.
Vind bloemen in huis altijd zo gezelie, maar met dat warme weer aldoor zijn ze zo gauw weer dood. Dus nu maar een plant, die houd het wat langer vol hoop ik.

4 opmerkingen:

  1. Nou dat geloof ik dat de schrik er goed inzat en misschien nog wel,brr,maar je plant is erg leuk!alleen ik hou ze nooit zo lang en daar kan ik best van balen,want vind meerdere in een pot zo gaaf,maar helaas,eigenlijk heb ik op het moment maar 3 plantjes in huis,nou ja haha komt wel weer met de wintertijd,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pff ik vindt dat je niet alleen orchidee hebt verdient, een ijsje mag er ook nog wel bij ;).....zou wel een tijdje van de leg zijn geloof ik....

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor je orchidee...ik hou er ook zo van......heerlijke plant ! leuk hoekje......fijne avond meid doe rustig aan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zullen jullie geschrokken zijn, lees het nu pas. Inderdaad dan mag je je zelf wel een mooie orchidee kado doen. Wat een mooie fijne bloem.
    Staat ook leuk zo in dat glas.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen