vrijdag 2 juli 2010

ondeugend poesje




Ben even binnen gaan zitten,het is echt heet puf puf puf.
Ik zit op de veranda waar het normaal heerlijk koel is in de schaduw maar vandaag is het nergens lekker. Ja boven op de slaapkamer want daar staat de airco, maar ja om nou de hele dag op bed te gaan liggen...........
Heb nog zo veel te doen maar, alles is te veel vandaag.

Wou jullie nog even foto's laten zien van onze ondeugende Max.
Afgelopen week had Edwin een studie middag in gelast en toen ik sávonds thuis kwam had hij deze foto's gemaakt. Max was in de vensterbank geklommen en deed zich te goed aan mijn plantjes, wat niet mag natuurlijk. Maar foto's zijn wel leuk.
Plantjes heb ik inmiddels weg gegooid, waren toch al aan vervanging toe. En ik was bang dat ze misschien giftig waren voor de kat. Was net of Max een beetje stoned er van was hi hi.

Van af hier, iedereen rustig aan vandaag, puf puf puf.

10 opmerkingen:

  1. ja echt heet he. ga maar even languit op de bank voetbal kijken. schattig die kat van jullie. je kan er toch niet boos op worden zeg. gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een stout poesje!! Maar zo leuk, die capriolen! Doe maar rustig aan! Zag net dat het hier 37 C in de schaduw is!
    Groeten, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfffff.......warmmmmmmmm.....hahahaahh!! wat een schatje jullie poesje !!! leuke foto's...en ja vogens mij zijn ze giftig deze plantjes...dus jan goed dat ie wat sloom werd......fijn weekend geniet !! liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's van deze ondeugende poes.
    Maar hij zal ook wel last van de warmte hebben gehad.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverdje, onze vorige kat heette ook Max was ook zo ondeugend. Zit denk ik in de naam.
    Hij heeft schijnbaar geen last van de warmte. Tjonge,tjonge wat is het warm.
    Fijn weekend nog.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk beesie! Adorable!
    Groetjes Michaja
    p.s. Hier is het ook zo ontzettend warmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So cute! Your cat is beautiful! :-)

    Greetings from austria,
    Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! En zo herkenbaar... Mijn twee rode monsters zijn inmiddels al weer 5 jaar en niet meer zo ondeugend, maar ik kan je verzekeren dat ze met z'n tweetjes héél veel kattekwaad uitgevreten hebben. Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk beestje...wij hebben hier ook een rooie, ben er gek op!!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen