maandag 20 mei 2013

Nieuwe aanwinsten

Hallo, Vorige week vertelde ik mijn vader dat ik graag een oude weegschaal wou hebben als fruit schaal op het aanrecht. Zo 1 met een driehoekige wijzer plaat en een schaal er voor. Mijn vader vertelde dat er bij hem in de schuur nog een oude weegschaal stond. Niet het model wat ik bedoel maar wel oud, en ik mocht hem komen halen als ik wou. Dus ik een paar dagen later de schuur in en vond inderdaad een oude weegschaal en ik vond hem gelijk helemaal prachtig. Dus die ging mee naar huis en staat nu te pronken op het aanrecht. Wil er nog wel graag een grote schaal of emaillen vergiet op hebben waar het fruit in kan. Afgelopen zaterdag ben ik met mijn schoonzus en moeder naar een leuke winkel geweest Friesland. Ik was er al eens eerder geweest maar mijn schoonmoeder had hem het weekeind er voor ontdekt. Het is een grote loods met 2 verdiepingen waar zowel oud als nieuwe spullen worden verkocht. Er zijn allemaal leuke kamers ingericht met de spullen die ze verkopen. Ben er nu drie keer geweest en kom nooit met lege handen thuis. Deze keer heb ik een hele mooie kan cadeau gekregen van mijn schoonmoeder nog voor mijn verjaardag afgelopen donderdag. En zelf heb ik een leuke broodplank gekocht, rond en grijs(geen foto). Fijne week allemaal, lieve groetjes van mij.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,
    Wat een mooie weegschaal, je boft maar dat je vader deze nog in zijn schuur had staan, en de kan ik ook heel mooi.
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig en dat zomaar uit de schuur bij je pa ....dan is hij nog mooier koester hem maar goed en tegen die vergiet loop je vast nog wel een keer tegenop ....fijne week lieve groet roos xxx

    BeantwoordenVerwijderen