woensdag 19 mei 2010

Geurkussentje



Een tijdje terug heb ik wat gewonnen bij sisterly, namelijk een geurkussentje met een foto die ik zelf mocht opsturen. Ik heb gekozen voor de trouw foto van mijn ouders. Zo jong en verliefd,een mooie foto, met veel mooie herinderingen.
Afgelopen zaterdag kwam hij binnen samen met een hele boel verjaardag kaarten.
Als dat niet een leuke verassing is dan weet ik het niet meer. Heb besloten om hem een plekje te geven op onze slaapkamer. Kan ik er regelmatig naar kijken en het ruikt er ook nog eens lekker. Bij deze wil ik Hannie van Sisterly nogmaals heel erg bedanken voor dit geweldige kado wat ze voor me gemaakt heeft.

11 opmerkingen:

  1. O Wendy.....wat ontzettend mooi............geef het inderdaad een bijzonder plekje..........en wees er zuinig op !!

    Lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,inderdaad een geweldige kussen met een hele mooie heringering.


    lieve gr van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een mooi kussen !!!
    Heel erg mooi gemaakt ook door diegene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!! Echt heel mooi zo met de trouwfoto van je ouders.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh wat is hij mooi zeg tjee een echt kunstwerkje. Dit zal je heel dierbaar zijn.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi geworden. En wat een goed idee om daar de trouwfoto van je ouders op te zetten.
    Leuk zo'n kado.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. graag gedaan hoor meis. ben blij dat je het leuk vind. veel plezier ermee
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wendy, bedankt voor je berichtje. Wat heb je een prachtig geurkussentje gewonnen en wat speciaal dat er de trouwfoto van je ouders opstaat. Ook zag ik in je vorige post dat je een lieve kitten heb gekregen, wat een schatje.
    Ik wens je hele fijne en zonnige Pinksterdagen toe en ik ga je volgen.
    Tot de volgende keer.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey.. dit is super zeg.
    Wist niet dat dat kon.
    Echt mooi.
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wendy
    Wat super dat je ook nog extra verrassingen hebt zeg ! Ik ben benieuwd .
    Ik kan geen mail adres van je vinden dus ik doe het maar even zo , ik geef je mijn mail adres zodat je me even kan mailen .
    dewesseltjes@gmail.com
    dan regelen we het wel verder .
    Ik ben op het moment niet zo heel actief , want mijn gezin heeft me op het moment even hard nodig .
    alvast heel erg bedankt en een heeeel fijn weekend
    groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Wendy.
    Wat een erg leuk cadeautje.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen