maandag 14 juni 2010

bloemen uit eigen tuin





Ondanks heb ik een troost prijsje gewonnen bij de give away van Twaatje's Diary
Afgelopen week kwam het via de post binnen. Het was heel mooi ingepakt, het pakje bestond uit twee leuke labels en twee zeep hartjes. Helaas hadden de zeep hartjes de reis niet overleeft, maar dat geeft niet kan gebeuren. Bij deze wil ik Antoinette nogmaals hartelijk bedanken voor dit kadootje.

Ben vandaag druk bezig geweest, vanmorgen eerst lekker wezen wandelen met Mylo.
Toen ik terug kwam eerst even de wasmachine,droger en vaatwasser in en uit geruimd.
Daarna de tuin in gegaan en het onkruid uit de tuin verwijderd,tussen de tegels enz.
Toen naar de fysio, toen ik terug kwam natuurlijk even voetbal gekeken ondertussen even staan strijken. Toen dat afgelopen was nog even lopen stofzuigen eten gemaakt.
En nu zit ik echt uit te puffen op de bank, misschien beetje te veel gedaan. Maar geeft wel een voldaan gevoel. O ja ook nog even bloemen geplukt in de tuin,altijd gezellig op tafel.

Wens iedereen een fijne week toe.
Lieve groetjes van mij

7 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy............wat een leuke lijst met je dingetjes eraan !! leuk leuk !!! pffffffff.ik ben ook altijd druk op maandag............maarja het hoort erbij.....en als ik nu om me heen kijk zie ik weer overal blonde haren.,......je kan wel aan de gang blijven........fijne gezellige week liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi wendy, ik vind je lijst ook erg mooi hoor!
    en wat leuk dat je wat gewonnen hebt, je boeketje is ook lief, altijd zo leuk, bloemen uit eigen tuin. groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog gefeliciteerd met je prijs. leuk zo die lijst. goed idee!!
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat jammer van de zeepjes maar zoals je zegt dat kan helaas gebeuren. Je bent wel een bezig bijtje geweest zeg! Maar goed dan is het tenminste gedaan althans voor de time being :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd hoor.
    Het geeft mij ook altijd een voldaan gevoel als ik veel gedaan heb. Leuke foto's heb je gemaakt. Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He jammer van je zeepjes,ik vind je lijst met spulletjes echt gaaf,zoiets wil ik ook nog graag,maar oke ik weet het,ik wil heel veel haha,je bloemetjes zijn prachtig,heerlijk uit je eigen tuintje,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wendy,

    Je bent druk geweest zeg! En wat mooi dat je aan jouw moeder moet denken als je met bloemen bezig bent, het lijkt me een enorm gemis om je moeder niet meer bij je te hebben.

    Ik ben een mens van herinneringen en ik vind het fijn als mijn kinderen later mooie herinneringen hebben aan speciale dagen of momenten zoals de pioenrozen voor m'n dochter Renske.

    groetjes, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen