woensdag 23 juni 2010

wat een weertje!!!

Wat een geweldig weer van daag hè??? Ik was vrij vandaag dus heb er heerlijk van genoten. Moest alleen even onder de MRI door vanmiddag, gaat nog steeds niet goed met mijn knie. In maart ski ongeluk gehad en het is nu nog niet oké, dus afwachten wat de dr dinsdag te melden heeft.

Iedereen bedankt voor jullie leuke reacties op mijn nieuwe lounge set.
Heb er inderdaad heerlijk van genoten vandaag, ben nu net naar binnen gegaan.
Heerlijk op het bankje gezeten boek er bij, Max op schoot wat wil je nog meer.
Van mij mag het de hele zomer zo blijven............

lieve groetjes van mij

2 opmerkingen:

  1. Hopelijk een goed uitslag !! geniet heerlijk verder binnen !! liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me daar geheel bij aan!
    Groetjes en alvast een fijn weekend,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen