donderdag 8 april 2010

Pakje




Gister super druk bezig geweest in huis,het huishouden doen maar ook ben ik begonnen met het verven van de trap. Wij zijn namelijk nog steeds bezig met het verbouwen en opknapen van ons huis.Er is al heel veel gebeurd in 2 jaar tijd maar het is nog niet af. weinig tijd,veel wensen en dromen en alles kan niet tegelijk als je begrijpt wat ik bedoel. Maar goed het komt allemaal wel maar langzaam en ze zeggen al het goede komt langzaam dus gaat het zeker goed komen.

Kreeg ook nog een pakje binnen van het "witte Luik" had op verschillende blogs gelezen dat dit zo'n leuke webwinkel is. Dus nieuwschierig geworden ben ik een kijkje gaan nemen en inderdaad ze verkoopt hele leuke dingen. Kon de verleiding niet weer staan en heb een paar dingen gekocht. Het is een feestje om een pakketje van het "Witte Luik"te ontvangen, alles super mooi ingepakt en extra kadootjes er bij echt geweldig. Heb natuurlijk wat foto's gemaakt, wou een mooie collage maken maar hoe dat moet?????????? geen idee. Ben op picasa web geweest maar kan er niet echt wijs uit worden dus dan maar zo.

1 opmerking:

  1. Hoi Wendy.................je leuk he !! ook ik heb er wel eens wat besteld..................dat is bij mijn header te zien.ik heb er een leuk mandje van gemaakt !!

    Lieve groetjes Ria

    Succes met de trap !

    BeantwoordenVerwijderen